Nu var det ett bra tag sedan sist

Pysselrummet är klart & jag har börjat jobba där nere. Håller på att lära mig hur min varmluftspistol fungerar. Hur blir det bäst resultat och hur bränner jag fingrar & omgivning minst :)
Har inte embossat förut men har gjort några försök där en del blev bra & en del mindre bra. Men övning ger färdighet!

Jag har också, som ni sett, införskaffat en pearlmaker. Den håller jag också på att utforska och öva mig i att göra så stora pärlor som jag vill & framförallt på rätt ställen. Det går ju inte att ångra sig mitt i allt :(

Har nu stämpeltvätt & skrubbdyna & mina stämplar är som nya igen. Helt underbart. Rekommenderar ALLA att införskaffa detta. Det är inte speciellt dyrt heller. Hittade en butik (se tidigare inlägg) där dynan kostade runt 40kr.
Detta ger stämplarna längre liv & det blir betydligt fräschare att förvara dem.

Solen skiner idag så det blir nog inget pyssel just nu!

Kimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0