REA

Idag var jag på mellandags rean och tur som jag hade sålde Tiimari ut alla sina saker med 70% rabatt. Hade jag vetat det hade jag åkt ner mycket tidigare då scrapbooking-hörnet var väldigt utplockat när jag kom. Men det blev en del kuvert. det är alltid bra att ha till de kort man gör. Sen blev det lite julkortsdekorationer.
På Panduro köpte jag lite julpapper. De får komma till användning när det blir dags att göra julkort igen.
På Ikea hittade jag små julgranskulor och mini-glitter som jag tänker dekorera julkorten med. Det är kul med nya idéer. På så sätt kommer man vidare i sitt skapande.
Nu ska jag ner till pysselrummet och plocka i ordning och varför inte göra ett kort eller 2.
Kimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0