Pysseldag med underbar present

Har varit och pysslat med N idag. Jag fick inte ihop så mycket men jag blev rätt så nöjd. Lägger in bilder imorgon. Då pysslet är nerplockat så fick jag inte med mig så mycket saker och jag orkade inte släpa alla papprena så det vart att pyssla med 15X15 papprena. det gick det också. fast det hade gått bättre med andra kortstommar.

N satt och färglade stämplar med mina ProMarkers. Hon kämpa tappert :)

Fick en födelsedagspresent av barnen idag, ProMarker-pennor. Så jag var tvungen att direkt färglägga några stämplar. Mest glad blev jag för pumpkin & canary. Men jag uppskattade presenten mycket!!! Nu kan jag variera mina motiv mer.

Kimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0