Renovering

Just nu håller jag på att plocka ur alla saker ur pysselrummet. Rummet ska få en ordentlig ansiktslyftning med nytt golv, nya tapeter och målning av alla trädetaljer. Ska ta lite före & efter bilder. Kan vara roligt att se vad som händer.

Jag har plockat lite med pysselsakerna idag, sorterat lite blommor. Jag har köpt en ny förvaring till mina blommor, fick inte plats med mina stora blommor i min andra förvaring.

Jag kommer inte att plocka undan pysslet under renoveringen utan bär ut det till ett annat rum i huset. Hittade en jättefin hylla på IKEA igår som jag vill ha. Det är Liatorps vägghylla, vit & lite gammeldags. Precis som jag vill att rummet ska vara.

Kimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0