60-års kort

Igår kvällen drog jag mig ner i källaren för att pyssla ihop ett kort till min mammas väninna som fyller 60 år till helgen. Kortet går i lila. Lila cardstock, ett lila/vitt papper som jag rev med edge scrappern och tonade kanterna med chalk. Knölad också ihop papperet för att få det oregelbundet. På detta fäste jag en stor vit blomma från Creative Club-paketet som kom igår. I blomman satte jag ett stämpelmotiv som jag färglagt med ProMarker-pennorna. Jag stämplade också in 60 i ena hörnet med VersaColor "Vanilla", det ser ut som om det står i papperet som en vattenstämpel. Avslutade med att blinga med lila rhinestones i varje hörn.

Vad mycket lättare det hade varit om jag haft kameran och lagt in en bild :)

Kimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0