Från början till slutet

Här kommer veckans alster samt nytillskott:


Diverse Traderavinster

Inte färdigt ännu

Rosa är färgen med stort F. Ett enkelt kort men jag är nöjd.



Nu kommer gårdagens alster

Ett enkelt kort som ska kompletteras med text när det är bestämt vad det ska användas till.

E har fått mig att inse att mindre kort också är något att satsa på. Detta kort talar sitt tydliga språk!



Ännu inte färdigt





Detta var gårdagen. Nu väntar bara uppackning av pyssel med det får jag göra efter jag varit på jobbet.

Kimsan

Kommentarer
Postat av: Molly

hejhej!

japp, det är jag :)

hur mår du och newton? hoppas att allt är bra! kramar

2009-06-07 @ 20:46:02
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0