Idag...

...har jag varit på Biltema för att inhandla ny dubbelhäftande tejp. Det är den bästa som finns på marknaden och billigaste!! Den enda nackdelen (om man nu kan kalla det nackdel) är att när den fastnat så går den ej att ta dän. Var sedan inne på Nisses och shoppade några stickers. Jag gillar att använda stickers som 3D figurer. Jag klistrar dem på en kartonbit och mha distanskuddar så blir det mer liv i kortet.

Idag ska jag ner och pyssla ihop ett kort som sambo ska ge en kollega på jobbet. Har grunden klar men kortet ska göras mer speciellt till just den personen. Jag får fota det när jag är klar och sedan sätta in kortet här när datorn är okej igen. Tror att det kommer att dröja ett tag tyvärr. Vi är i valet och kvalet om vi ska köpa ny eller inte.

Har inhandlat Pro Marker-pennor nu så jag kan börja färglägga mina stämplar. Gillar det skarpt!!
Har också beställt en edge scrapper. Den föstör kanterna på papprena och gör att det blir struktur men också lite "gammalt" känsla. Jag tycker den är kanon då jag ofta vill använda liknande färger på mina cardstock och mina papper och det lätt flyter ihop. Får man en ordentlig kant  som också kan färgas med chalk blir resultatet kanon.

Kimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0