ProMarker

Igår kom mina första ProMarker-pennor och min edge scraper. Inköpta på papperssvalan.se. Givetvis var jag tvungen att testa dem direkt. Det blev så himla bra!!!

Fick ett mail på FB från goa Anna som tackade så mycket för:
Jag blev jätteglad att hon gillade kortet.
Sedan har jag gjort iordning ett kort till min mormor & morfar som firar 60-årig bröllopsdag idag. Stommen är detta kort men sedan har jg satt text på det & gjort iordningen en fin insida.


Jag mina kollegor kort på avslutningen.

Detta fick M, min pyssliga kollega :)

Detta fick J, min badmintonspelande kollega & skrivbordsgranna :)

Nu ska jag sätta igång dagen för vi ska ut i skärgården till mm & mf

Kimsan

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt fint :)

2009-06-20 @ 17:50:33
URL: http://bloodykillher.blogg.se/
Postat av: Molly

vilka fina kort syrran!

2009-07-01 @ 22:19:22
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0