Så sjukt varmt...

Har varit hemifrån hela helgen och haft det otroligt skönt. Doggsen har i stort sett roat sig själva och jag har gassat i solen. Jag har t.o.m blivit brun på benen :) Men har en rand efter skorna eftersom jag gått i mina PUMA hela helgen. Klantigt att inte ta med sig flip-floppen.

I fredags innan jag åkte städade jag och organiserade om i pysselrummet. Blev riktigt nöjd!

Hittade sedan Magolia.nu , hesida för alla Magnoliastämplarna. Man kan prenumerera på stämpelpaket, gissa om jag vill det!!! Ska ta mig ytterligare en funderar innan jag anmäler mig till det. Har ju Creative Club som kommer en gång i månaden men jag kanske ska byta bort den mot nya stämplar varje månad.

Det som jag tycker är viktigt är att jag använder de nya sakerna så de inte blir liggande. Blir ibland lite för mycket pysselinköp och detta resulterar i att sakerna blir liggande, ibland inte äns uppackade :(

Kimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0