solen skiner och det finns andra saker att göra

Det är ju så att när man är ledig och solen skiner så pockar andra uppgifter på. Solinhämtning så att huden får en annan kulör än den nästintill genomginliga som den haft hela vintern, ogräs som ska rensas bort mm.

Igår for jag ner på stan för att handla en köksklocka och upptäckte då att Panduro har rea. NICE!!!! Shoppade 5 stämpeldynor för bara 14kr/st. Hittade också Embossingpulver, akrylkloss, band med rosa barnfötter på och lite annat smått och gott.

Tog mig också till Clas Olsson för att införskaffa en DYMO, barnvarianten kostar 89kr och 2 stycken refilband 39kr. Mycket bra priser tycker jag.

Då E har tipsat mig om att det finns rhinestones (förklistrade) på Korthuset så gick jag även dit och hittade några förpackningar. Det är konstiga motiv men enligt E går det jättebra att klippa isär och använda stenarna varför sig eller ett par stycken på rad. Ska testas!

Jag vill bara, återigen, tala om att Magnoliastämplarna är underbara. Har shoppat några nya och hoppas att jag inom en snar framtid kan visa motiven här.
Datorn är fortfarande död och att få in kameraprogrammet i min uråldriga laptop är som att få min kära mormor att lära sig SMS:a, det går INTE!

Nu ska jag snart hämta N för vi ska rensa lite rabatter ihop.

Kimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0