Ännu en dag med nya intryck

Idag kom månadspaketet från Creative Club. Det var många intressanta saker i det. Någon skum lera som ska bli som skumgummi när den torkar. Det måste jag testa i helgen! Sen var det en del kort med kuvert och det passar bra då jag har några beställningar.

Nu på kvällen har jag varit hos N & N & J, N håller på att göra studentkort och behövde stansen så då åkte jag ut dit. Jag pysslade ihop ett kort. Lägger upp det imorgon eller nått.

Fick hem 3 stycken stämplar också samt 80 stycken uppstämplade motiv. Nice!!!

Imorgon ska vi ha gäster och det ska bli kul men jag skulle hellre pyssla. Mitt sociala är inte på topp.... :(

Kimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0