En trevlig kväll med pysselanda

Var hos vänner i Tillberga och firade N som fyllde år. Innan jag åkte dit ringde de och sa TA MED STANSEN & ALFABET! Givetvis packade jag ner tången, mina alfabet och lite andra dies samt skärmaskinen och sedan bar det av. Tror vi stansade konstant i 2 timmar. En liten baksida med detta underbara pyssel.



Detta hade jag gjort till N. Stämplarna från PY Hobby, papper från Tiimari och blommorna från kollega M.
Hon vart glad för kortet och pysselsakerna.

Idag kom det saker från Karlssons scrapperi och jag lägger ut bilder imorgon.

Nattinatt
Kimsan

Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Tack själv för en trevlig kväll, jag önskar dock att det hade varit min födelsedag istället för syrrans :P haha där kom det gröna avundsjuka monstret fram... men jag vill också få pysselgrejer ;P Men kan jag använda bokstäver så in i norden. TACK och en massa KRAMAR <3

2009-05-06 @ 23:03:31
URL: http://nathalieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0