Här kommer några lite äldre alster

Papper inköpt på Clas Ohlsson och dekorationer från något "göra-kort-set"


Papper inköpt på Tiimari. Kanter från Clas Ohlsson. Skumgummibokstäverna inköpta på Panduro.


Papper från Tiimari. Bokstäverna köpta på Panduro. Egenstansade blommor och gräs från QK.

Pappret minns jag ej vart det kommer från men jag gillar det skarpt. Stämpeln är en Magnolia, mina favoritmotiv förövrigt. Blommorna har jag köpt av min kollega M.


Stickers från Penny Black (tror jag), inköpta på Stämpelgården. Blommorna från Panduro, brads från kollega M.




Stansade bokstäver mha QK tången. Hello Kitty-stickers. Pappret inköpt på Tradera.


Pappren inköpta på Tradera, så jag minns inte vilket fabrikat det är. Magnolia-stämpel.



Detta kort har jag piffat till nu för att ge bort till en person som hjälpt mig! Lägger in ett nytt kort senare när hon fått det.


Detta var allt för idag.
Jag har spelat badminton så jag kommer inte orka ta mig ner till pysselrummet idag. men imorgon är jag ledig på förmiddagen så då ska jag lägga ut fler kort och säkert pyssla något också.

Kimsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0