Några nyheter

Har fixat med kameran idag så jag kunde plåta lite kort som varit klara ett tag. Måste fixa en ny kamera!!!

Pysslade lite på morgonen men mest blev det lite plockande i de olika förvaringslådorna för att plocka ihop en liten present till N (i N & N) som fyller år idag. Vad kan vara bättre än lite pysselsaker???? :)





Var för någon helg sedan hos N &N och pyslade. Det blev 4 kort.

Det första finns det en lång historia om men som kanske inte är sååå intressant för er. Men jag kan säga så mycket som att jag svor en hel del för jag gjorde fel så extremt många gånger.

Det andra blev ett födelsedagskort till min lillasyster. Den stora blomman kommer från Välkomstpaketet från Creative Club. Stämpeln är inköpt på PYhobby.se.

Det tredje kortet var en utmaning. Jag hittade ett brevpapper som jag började riva i. Tillsammans med pappret som N & N köpt på Panduro blev det riktigt bra. Inte min stil men det är bra att utmana sig själv. Det leder till utveckling. Blommorna från PYHobby.se och stämplarna från panduro.

Det fjärde kortet. Pappret inköpt på Tradera. Bandet från Creative Club. Stora blomman och brads från PYHobby.se . Ängeln fick jag av N & N, den är inköpt på Panduro.


Magnolia-stämpel och blomma inköpt på Stämpelgården.se . Bokstäverna fick jag i välkomstpaketet från Creative Club.


Pappret, blommorna och brads inköpta på PYHobby.se . Stämpel är en Penny Black clearstamps inköpt på Stämpelgården. Kortet är inte klart, det ska in någon text men det kommer när jag bestämt vem eller vad kortet ska användas till.


Kortet, nu upppiffat. Ska ges till en väldigt hjälpsam människa.


Detta kort är så JAG! Mina favoritfärger!! Pappret har jag fått av min kollega M. Banden är från Stämpelgården. Stämpeln är en Penny Black clearstamps. Bokstäverna är från alfabetet Vixen från QK. Blommorna från panduro.



Det var dagens skörd. Jag har 3 kort som jag har gjort speciellt till några. De kommer under dagen då jag måste vänta på att posten gör sitt jobb!

Kimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0