Nu har här pysslat!

Första kortet är från i veckan när jag besökte N & N & J

Det vart sådär lite som vanligt, pluttinuttigt, men det är ju jag!!
Nu på kvällen valde jag pysslet framför tv:n och det resulterade i följande alster:

Ett morsdagskort till sambos mamma. Pappret inköpt på PYHobby.se

Kortet (stommen) kommer från månadspaketet i Creative Club. Stämpelmotivet har jag fått.

Även denna kortstomme är från månadspaketet från Creative Club. Stämpelmotivet har jag fått. Pappret inköpt på Tradera. Bokstäverna (cardstock) är från Magdas scrapbooking.

Imorgon bär det av till N för lite pyssel med henne och några till. Hoppas att jag är taggad för socialt umgänge....

Nu ska jag gå och hälsa på John Blund

Kimsan

Kommentarer
Postat av: Molly

hej! :)

jag kom inte iväg i torsdags men jag hoppas att det ska bli av i helgen :) något tips på saker man ska investera i? vi har både panduro, rusta och biltema på köpcentrat vi ska till.

2009-05-23 @ 08:20:12
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0