nya alster


Kort med stämpel (tror att det är hänglar & stänglar), blomma (stickers från Panduro), pappret vet jag inte vad det är. Lite bling på pappret.

Har ju fått beställning på julkort och fick en idé som jag ville testa. Detta är resultatet.
Papper från Creative Club, stickers från ICA, band och stjärnor från Rusta.


Ett äldre alster som jag piffat lite för att eventuellt skicka.

Ännu ett försök till förändring och användning av nya material. Stämpeln (en Magnolia), papper från Creative Club, mesh, blommor från PYHobby & Stämpelgården. Brads från Karlssons scrapperi.


Kommentarer
Postat av: Molly

vilka fina kort!

hur är det med dig?

förresten, det där med en sådan där scrappärm, är det något du har? om, tycker du att det är värt att investera i?!:s

ha det fint! kramar <3

2009-05-28 @ 15:24:28
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Vilket sött julkort! Egentligen borde man göra julkort nu när man har tid istället för att skjuta upp det till sista månaden ;P



Synd att bilderna blir så suddiga.. Blixt ska man ju gärna inte ta med. Men jag har hört (och vet) att man ska lägga korten i solen och ta fotona i solljus :)

Vi får ha fler pysseldagar/kvällar om du vill? :)

2009-05-28 @ 19:42:55
Postat av: Kimsan

Molly

Tack så jättemycket!

Ellinor

Visst är det bra att göra korten i tid. Detta kort är beställt till december men jag kunde inte låta bli att starta när beställningen kom :)

När det gäller kortkvalitén så är mycket pga min kamera. Det är något som inte är bra. Ska testa att fota i dagsljus nästa gång. Det kanske hjälper min kamera att fokusera bättre :)

Självklart måste vi ha fler pysselträffar.

Jag försökte kommentera i din blogg men det gick inte. Jag måste stansa lite alfabet från ditt nästa gång vi ses!!!

2009-05-29 @ 21:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0