Pysseldag-helt underbart!

13.00 kom jag ut till N&N&J som idag gästades av E. Det var dags för pysselträff vid matbordet "Aset" (IKEA får lov att döpa om det till det).
Det började lite trevande för mig eftersom jag inte hade någon som helst idé men efter ett tag så släppte det och jag fick lite flyt.
N gav mig utmaningen att inte använda ROSA och det var jättesvårt. Det resulterade i ett regnkort med min nya stämpel från Magnolia. Korten som gjordes efter blev inte heller rosa men otroligt fina. Förutom mitt misslyckade med stämpelbården men det man inte ser vet man inte om. Jag har gömt misslyckandet med ett band.


Bad N välja ett papper åt mig och detta valde hon. Tyckte att det var lite svårt att kombinera men är nöjd med resultatet.

Nya Magnolia-stämpel, papper från Tradera.

Nya stämplarna med höna & tupp, papper (vinst på Tradera), blomma från Stämpelgården.

Gjorde ett litet gulligt kort till sambo. Blommorna från PYHobby.se, band från Timarii

Nu har jag 2 stora påsar att plocka upp men jag vet inte om jag orkar ta tag i det idag.

Kimsan

Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Tack så jättemycket för ditt trevliga sällskap! Du är alltid välkommen :)



Och det gick ju galant att INTE använda rosa :)



och ja... bordet får nog numera heta Aset fniss

kram :)

2009-05-23 @ 23:40:59
URL: http://nathalieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0