Pysslandet på is

I onsdagskväll kom N&N&J på besök för att hämta sina saker som vi beställt. Jag hade stora planer på att lägga upp nya bilder här men min äldsta hund blev dålig i går morse och jag fick åka akut till Strömsholms djursjukhus. Fick sitta där hela förmiddagen för att sedan åka hem utan hund. Så igår var jag inte upplagd för pyssel eller uppdatering.

Nu är han hemma igen och mår efter omständigheterna bra. SKÖNT!!!

N&J passade på att stämpla upp motiv när de var här. Mycket Magnolia blev det.

Jag har införskaffat mig en Cuttlebug så nu har jag en stans till övers. Funderar också på att göra mig av med ett alfabet. Använder det inte så mycket.

Nu ska jag natta hundar. Imorgon komemr det bilder på inköpen och självklart BUSTER!!

Kimsan

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vilket alfabet??! Jag vill köpa! :D

2009-05-30 @ 15:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0