shopping

Har shoppat lite nya saker för att testa nytt.

Mesh-rullar, det är självhäftande nät som man kan dekorera orten med. Något helt nytt för mig men som jag tycker verkar bra. Det är så himla svårt att fästa saker snyggt så då är det ju toppen när det redan finns "fästanordning" :)

Några papper med födelsedagstema. De är fina i sig och kanske lite svår dekorerade men men.... Jag gillade dem skarpt. De är 15x15cm så det passar perfekt till mina kort.

Ytterligare lite papper 15x15cm. Tjejtema! Ska göra ett kort till min lillasyster (den minsta) av ett av papprena för det är så HON!!

Får se om jag kommer ner till pysslet idag. jag och sambo har köpt den nya Wallanderfilmen så det kanske blir filmtajm istället.

Idag var jag på möte med rehab och min egenhändigt påhittade terapi PYSSLET visar sig ge goda resultat för min hälsa. Ska försöka få med det i min medarbetarplan på jobbet.... FNISS!!!!!

Kimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0