Bilder från lördagen


Mitt livs första tävlingsbidrag. Utmaningen gick ut på att använda 2 olika cardstock, 1 mönstrat papper och minst 4 olika stämplar från tävlingskitet.Jag kom på delad 3e plats!!!
Denna stämpel var mitt pris!!!


Stomme till ett dopkort som ska levereras till helgen. Önskemålet var att det ska gå i grönt.

Insidan på kortet

Den stundande farsdag. Gjorde ett kort till min pappa!!

Insidan på Farsdagskortet.


När alla tävlingar var slut i lördags tog jag fram min nya favoritstämpel för att göra ett "riktigt" Kimsankort.

Tävlingsbidrag. Utmaningen var "Bingobricka" och man skulle välja en rad som man skapade ett kort eller en LO till. Jag valde raden: Glittrigt, minst 5 granar och minst 4 paket.


Insidan på tävlingsbidraget.

Det var allt som presterades i lördags.

Kimsan


Kommentarer
Postat av: Molly

hej syster!

gud vad duktig du är!

jag har funderat på kortet och jag ska ta itu med det när jag kommer hem på söndag. jag ska på hälsomässan på lördag, ska du? :)

ha en fortsatt fin kväll och ta hand om dig! kramar i massor

2009-11-05 @ 19:37:27
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0