I'm so sorry

Förra helgen gick med en rasande fart......vilket gjorde att jag inte fick tid att sitta ner några längre stunder i pysselrummet. Nu kommer det en ny helg med efterföljande höstlov så det vore väl 17 om jag inte ska hinna pyssla.

Ska i och för sig hinna renovera 2 stycken rum också :)

Har lagt ut nya stämplar och diverse annat på Tradera.

Höjdpunkten i mitt pysselliv är att QK's Diesel har fått flytta in hos mig. Jag är kär!!!!

Har en hel del pysselmåsten nu också:
Dopkort, beställning till november (och det är snart november)
Farsdagskort 2 stycken
Läxa från min "pratpartner". Att scrappa 5 positva egenskaper med mig själv. Supersvårt men rolig uppgift.

Kimsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0