Det kommer mera.....

Var nere i pysselrummet och såg att "senaste gjort"-hyllan var proppfull med kort. Här kommer en del bilder på vad som skapats.

Ytterligare ett julkort. Pappret är från panduro, sittande stämpeln Magnolia. Julkulan minns jag inte men den passar bra att låta stämplarna sitta på.

Lekt lite med två färger som jag gillar. Det ska dit text på detta kort men ännu har det ingen adress och därför ingen text. Stämpeln från hÄnglar & stÄnglar.

Detta kort knåpade jag ihop igår. Stämpel från magnolia. Laborerade med häftapparaten för dit sättning av banden. Mycket smidigare än att använda lim eller dubbelhäftande tejp.

Detta kort gillar jag skarpt och jag är riktigt nöjd. Stämplarna från Magnolia. Jag har målat bokstäverna med svart glitterfärg för att sedan förstärka med oranget glitterlim.

Det var allt för denna gång.....

Kimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0