Igår var en pysslig dag

Dels var jag tvungen att testa alla mina nya stämplar och dels så gjorde jag iordning kort som ska ges bort inom en snar framtid.
Ska ner i pysselrummet och ta kort på lite uppstämplade motiv. Min kärlek bara växer till Magnoliastämplarna. De är lätt använda och otroligt roliga att färglägga.

Har hittat många nya pysselsidor som jag ska kolla om det är okej att länka till. Kanske kan denna sida då bli lite mer sprid över nätet :)

Imorgon ska jag stå och sälja på Loppis & jag har tagit med mig en bunt kort att sälja. Kanske kan det också bli någon beställning.

Kimsan

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Wiho! Vad skoj! :D Har en till kompis som anmält sig, hon bad iofs inte om nån plats, men det är väl bara att försöka vara där i tid så vi får sitta tillsammans :) Längtar massor!!! :D

2009-09-06 @ 08:13:17
URL: http://leijonapyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0