Änglar finns

Åter igen gick jag lös på min spillpapper hög och de färdigmålade stämpelmotiven. Stämpel Filuren från Kortmakaren, blommorna inköpta hos PYHobby, bling inköpt på Korthuset. De har förövrigt mycket billigt bling som går bra att "slakta" för att få de man vill ha.
Igår passade jag på att montera lite stämplar. De gick åt nästan 2 ark med EZ-Mount men nu är de redo för stämpling. Stämplade upp alla motiven men har ännu inte satt tänderna och PM-pennorna i dem. Kanske kommer lusten att infinna sig idag.
Här skiner solen och jag ska nog ta mig en uppladdningspromenad med doggsen. Känner att jag behöver sol!!!
Hoppas att ni haft en skön helg! Jag har haft en välbehövlig vila nu så det känns okej att komma tillbaka till jobbet efter lovet.
Kimsan

Kommentarer
Postat av: Erica

Härligt kort!! Söt stämpel, har inte testat dessa stämplar ännu, verkar roliga att färglägga.



Ha en bra dag!

Kram, Erica

2010-04-12 @ 15:20:40
URL: http://scrapkattenskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0