Superrensning bland stämplarna

Nu har jag rensat mina stämpelförvaringar på en del stämplar och lägger ut dem här för försäljning. Alla stämplar utom en är använda flera gånger och har färgrester kvar. Detta påverkar dock inte resultatet.
Köparen står för frakten.
Lämna en kommentar om du är intresserad av någon av stämplarna.
Nr 1 Tilda & Edwin 50kr
Nr 2 Tilda med tofsar 30kr
Nr 3 Tilda med flätor 30kr
Nr 4 Stående Tilda 30kr
Nr 5 Edwin i regn 25kr
Nr 6 Tilda med höstblommor 40kr
Nr 7 Tilda med badring 30kr
Nr 8 Tilda med korg 30kr
Nr 9 Tilda gäspar 40kr
Nr 10 Jordgubbe med chokladdopp 20kr
Nr 11 Tilda kastar snöboll 40kr
Nr 12 Tilda med stjärna 40kr
Nr 13 Tuffa Tilda 40kr
Nr 14 Edwin som bartender (endast provstämplad) 60Kr
Nr 15 Filurer som kramas 30kr
Kimsan

Kommentarer
Postat av: Maiden

Tack för din kommentar hos mig! :-)

Hoppas din påsk åxå varit bra!

Fresetas så här med stämplar... jag har ju köpstopp! :-( hi hi

2010-04-06 @ 09:37:38
URL: http://maidens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0