Alla hjärtans dags-kort

Passade på att pyssla lite idag när det fortfarande var för kallt för att vara ute. Har använt mina spellbinders för att få ovalen kring stämpelmotivet. Det är första gången jag gör så men det kommer inte bli den sista. Gillade resultatet skarpt! Magnoliastämpeln är färglagd med promarkers, lite torr chalk på kinderna. Kakpapper och spillbitar.
Har sett att många gett nyårs-pyssel-löften som i vissa fall är köpstopp, bara använda spillbitar till kort, själv har jag bestämt mig för att sälja av allt jag inte använder/behöver för att på så sätt få in pengar att köpa nya saker jag vill ha. Än så länge går jag lite minus men men.....
Ska nog pyssla lite till nu :)
I morgon kommer det grattiskort!
Kimsan

Kommentarer
Postat av: Christofer

hittade hit av en slump via google :o)

2010-02-08 @ 18:05:43
URL: http://limeboy.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0