Hela helgen

Min mamma har beställt ett kort till sin väninna som fyller år i mars.
Framsida: Stora blommor, band från rusta, chipboard-bokstäver.
Insida: Thickers i vinyl, pappret stansat med MS-stans
Detta kort var inte riktigt min stil men önskemålet var guld, grönt och orange. Tycker att jag lyckades riktigt bra och hoppas att jubilaren blir nöjd.
Blev lite sugen på att använda dessa underbara stämplar igen så jag gjorde ett baby-kort.
Glittriga bokstäver från Panduro, Skumgummi-bokstäver från Stämpelhuset, stämplarna från Doddle factory.
Som ni ser har min wellpapp-maskin fått jobba igen :)
I går satt jag och bara gjorde mer och mer wellpapp. Kunde liksom inte sluta :) I dag har jag monterat nya stämplar och provstämplat och färglagt.
Nästa lördag är det pysselmara igen. LÄNGTAR!!!!
Jag måste köpa EZ-foam, stämpelrengöring och så blir det säker lite mer :)
Pyssla lugnt!!!!
Kimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0