Panduro

Mina nya hÄnglar har kommit YIPPIE!!! Samt filurerna och lite annat från Kortmakaren YIPPIE IGEN!!!
Vad upptäcker jag då när jag igår (hÄnglarna kom då) ska montera JO min EZMount är nästintill slut. PANIK!!
Så i dag när jag fick paketet från Kortmakaren bestämde jag mig för att åka ner till Panduro för att införskaffa SVINDYR EZ. Jag trodde att den skulle räcka till mässan i slutet av februari men så var inte fallet.
Köpte några papper och en vellpapp-mockafjong också.
När jag sedan traskar hem från bussen pep det till på mobilen. Ett meddelande från DHL att mitt paket kommit med de nya Magnoliastämplarna. YIPPIE I SUPERKVADRAT!!!
Min helg är räddad ;)
Jag återkommer med bilder.
Kimsan

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Verkar som du hade turen på din sida hela dan ;0) Ha en fin scraphelg!

2010-02-12 @ 17:21:24
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0