Det kom ett brev...

...i lådan idag och jag började öppna det men slutade lika snabbt. Såg att det var ett kort men mer såg jag inte. Kom på att JAG är näste man ut i födelsedagskort-kedjan. Jag fyller på söndag!!
Sambo tejpade ihop kuvertet igen så att jag inte kan gå och snegla. :)
Ska bli så otroligt roligt att på söndag få öppna massa handgjorda kort. LÄNGTAR!!! Kommer givetvis att visa dem här.
Jag har 2 projekt på gång just nu. Det ena är att fixa till ett par basketkängor till en tjej som älskar glitter och som fyller år i början av augusti. Köpte ett par helvita skor. Har nu målat dem med lila glitterfärg (även skosnörena), haft rosa stickels på kanterna och plösen och så blinghjärtan på tån och baksidan. Visar dem när de är klara.
Projekt 2 är ett grattiskort som ska skickas till personen efter mig i födelsedagskedjan. Så det får vänta ett bra ta innan det visas.
Kimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0