Diverse kort

Satt i söndags och gjorde julkort. Vet egentligen inte varför men jag ville testa den nya Magnoliastämpeln som jag fått hem. I går tog jag fram min ask med redan färdigmålade motiv. den börjar bli överfull och jag kände att jag behövde jobba mig igenom den. Får bli mitt nya mål! Jag hittade en Magnoliabebis som fick bli min första "operation rensa lådan".
Papper med julord från Forma, filtgranen är inköpt på Nisses och dränkt med stickels. Stämpeln är Lisa Lia (tror det stämmer). Plaststjärnan är köpt på Rusta, egentligen en julgransdekoration men jag tycker att de fungerar bra på kort.
Detta kort är gjort i  9X15cm. Stämpeln är Magnolia, tyvärr tog jag PM Lipstick red på lacken. Stickles på klänningen och 3D-lack på lacken. Bokstäverna är Thickers med massor av glitter på!!!
Magnolia-bebis färglagd med PM-pennor, bling från Stämpelhuset, cardstock stansad med MS-stans. Blommor med massa glitter. Skrev ingen text då jag tänkte att det skulle stå namnet på den lilla tjejen.
Kimsan

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Underbart fina kort med perfekta detaljer och fina upplägg!



Ha fin dag/Gunilla

2010-03-25 @ 11:25:34
URL: http://kortnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0