Hurra Hurra Hurra

Många i min närhet fyller år i mars. Det betyder att jag "måste" göra många kort. ME LOVE!!!
Idag är det Ellinors födelsedag och jag har skickat henne ett kort (som jag glömde ta kort på).
Sedan är det Annas stora dag här i dagarna och till henne gjorde jag detta:
Magnolia stämpel, chipboardbokstäver och så massa bling :)
Fick också en beställning på ett grattiskort. Uppdraget var att kortet skulle gå i svart,vit och lila och MASSOR av glitter.
Det blev så här:
Framsida: Magnoliastämpel, papper från PYHobby, lite wellpapp med massa glitter, bokstäverna utstansade med QK-alfabetet enjoy och siffrorna är thickers i vinyl.
Insida: Pappret stansat med Martha Stewart-stans, sifffor och bokstäver thickers i vinyl.
Kimsan

Kommentarer
Postat av: Malin/majamelon

Vilka söta kort =D



Kram

Malin

2010-03-05 @ 08:21:05
URL: http://majamelon.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Tack igen! Jag kan fota ditt kort och skicka om du vill ha det? :)

kram kram!

2010-03-06 @ 11:12:34
URL: http://pyssel.leijona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0