Veckans skörd

Ibland gör pappret allt och kortet blir så där enkelt. Jag tycker att det räcker med en enkel stämpel för att detta ska bli ett fullständigt kort. Ruggade kanterna lite så att pappret inte skulle smälta ihop med kortstommen. Stämpeln är från Magnolia.
Detta kort har jag hållit på med hela veckan. Det började med att jag fick hem magnoliastämpeln och färglade henne. En otroligt söt tjej som jag tycker att man kan använda till annat än påskkort. Hittade mina Magnoliakycklingar och stämplade upp ett gäng. Pappret är från PYHobby och passade som en vårig bakgrund. Fäste tjejen direkt på pappret och monterade kycklingarna med fästkuddar för att få lite djup.
Hon är bara för söt och nu kunde jag inte hålla mig längre :) Papper från PYHobby, stämplar från Magnolia. Bokstavsstickers inköpt på Karlssons scrapperi.
Nu borde jag städa i mitt pysselrum för det ligger saker överallt men på något sätt så har jag lättare att komma igång när det är saker på golv, bord och i soffan istället för att allt är på sin plats. Tror dock inte att min sambo har samma syn på det :)
Kimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0