4 tal

Eftersom vädret här i dag bara var regn, regn och regn så satte jag mig en stund i pysselrummet (med lambipapper till näsan).
Det blev ett väldigt rosa kort med jag ville göra mig av med ytterligare lite spil-papper.
Alla motiven är Magnolia. Det är nog nästan mina 4 favoriter som jag använt.
Använt min MS-stans till en liten bård. Magic Mesh som förr var en favorit och nu mest ligger och skräpar :(
Kvällen kanske kommer innehålla mer pyssel, beror lite på hur hockeyfinalen blir.
Kimsan

Kommentarer
Postat av: lene

Åh så många fina kort du gjort! Va kul att du tittade in så jag kunde titta in hos dig! Blir tyvärr ofta att man glömmer bort några när man kollar runt!

Ha det bäst!

Kram lene

2010-05-25 @ 12:07:01
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0