Ännu mera nya alster

I går var vi och firade:
2 som konfirmerat sig
1 som fyllt 18
1 som fyller år i veckan

Självklart hade jag gjort kort till alla 4.

Till Josefine som konfirmerat sig

Till Jennifer som konfirmerat sig. (fotat med min gamla kamera) Jennifers min när hon öppnade sitt paket och såg att jag köpt ProMarkers till henne var obeskrivlig. Hon blev SÅ glad!!!


Till nyblivna 18-åringen. Även hon fick ProMarkers så de kan färglägga sina stämpelmotiv.


Mamman i familjen som fyller på fredag fick detta kort. Mitt andra försök med att maska stämplar.

Kimsan

Kommentarer
Postat av: Jennie/Deleelsia

Vilka söta kort och du ser ut att lyckats aleles utmärkt med att maska stämplar.



Huvva lät obehagligt det där med den som köpt linser i ditt namn, hoppas ingen av oss behöver råka ut för sånt här igen.

2010-05-11 @ 22:59:28
URL: http://deleelsias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0