Äntligen en uppdatering :)

Dessa kort har varit klara i veckor men jag har inte fått orken att ta kort på dem.
I min jakt på att ta slut på spillbitar så kom detta kort till.
Stämpeln: Magnolia
Bling inköpt på Stämpelhuset
Bokstäver Panduro
Mera spillbits-kort.
Papper från Panduro (med domherrar), glitterpappret minns jag inte vart det kommer från.
Stämpel: Magnolia. Kommer bli en favorit till julkorten.
Bokstäver: Thickers i vinyl
I min tidningssamlare med spillpapper hittade jag ett papper med sammetsyta. Det fick agera lite snökänsla.
Stämpel: Magnolia
Detta spillpapper gjorde hela kortet. Lite bling som piffar upp det.
Stämpel: Apan Otto från Octoberstamps
Papper och blommor inköpta på PYHobby
Stämpel: Magnolia
Det var allt för idag.
Mer kommer efter måndag då det ska firas några födelsedagsbarn.
Kimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0