Dåligt väder= pysseluppdatering

Hade tänkt att göra en del ute idag men det regnar så då passar jag på att lägga in det nyaste som gjorts på pysselfronten.
Studentkort 1 detta år.
Textstämpeln från Forma, studentmössa (för övrigt till salu) och Student Tilda från Magnolia.
Studentkort 2
Stämpel från Magnolia.
Bling inköpt på Nisses
Blommor inköpt hos PYHobby
Chipboardstiffror
Studentkort 3
Stämpel: Student Edwin från Magnolia, text från FORMA
Pappret från Creative Club om jag inte minns fel
Morsdagskort till min mamma.
Stämpel Anya (till salu, bara använd en gång)
Blommor från PYHobby, blad från Stämpelhuset
Morsdagskort till sambosmamma.
Stämpel från Magnolia
Band och papper minns jag inte vart de kommer ifrån.
Det var allt för idag. Kanske blir det lite pysslande på eftermiddagen om förkylningen tillåter.
Kimsan

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad flitig du är! Det är fint med Magnoliastämplar, jag funderar på att köpa några själv. Ha en bra söndag!

2010-05-23 @ 17:56:03
URL: http://www.pyssel-pinglan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0