Lite nya saker

Sambo ringde och bad mig göra ett kort till hans ex. (barnens mamma) för han ska dit och klippa sig idag.
Att göra ett nytt kort så snabbt fungerar oftast inte för mig. Svårt att få i gång kreativiteten på beställning. Jag löste problemet genom att gå ner till pysselrummet och titta igenom färdiga grattiskort. Sedan piffade jag till utsidan lite och dekorerade insidan.


Detta kort blev det (ni har sett det förut :) )
Bokstäverna är thickers

Här kommer ett kort som legat på golvet ett tag och innan dess på pysselbordet väldigt länge.

Stämpel: magnolia
Bingobricka från Magdas
Trähjärtat från någon julklapp
Bling inköpt på Nisses

Kimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0