Lite nyheter

Min syster som pluggar i Sthlm fick en nödsändning eftersom storasyster tyckte att hon inte skulle behöva äta "strävhårig tax"
Sedan hade jag turen att vinna en stämpel från hÄnglar & stÄnglar som jag sucktat efter länge
Passade på att göra ett kort med den och lite papper från spillmappen
På Scrapbookin.ifokus.se som var det en medlem som tipsade om en kortvikning som jag blev sugen på att testa. Kortet är inte färdigt men jag fotade det ändå.
För länge sedan hade jag dille på att färglägga stämpelmotiv som sedan bara blev liggande. Nu har jag bestämt mig för att ta tag i denna hög av "färdiga motiv" och spillpappershögen.
Det var allt för i dag. I dag är en underbar dag eftersom jag fick hem paket från Scarp-perra, traderavist samt mängder av distress stickles som jag köpt på ett forum. ME LIKE!!
Kimsan

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Roligt att du skriver hos mig, så jag får komma till dig och hälsa på.

Finfina kort hittade jag hos dig, tack för titten!

Hoppas du får en fin helg,

Kram ♥

2011-02-25 @ 21:33:40
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0