Äntligen

Jag har inte uppdaterat på länge men heller inte pysslat speciellt mycket.

Såg dock att kameran var full av kort som jag inte lagt ut så nu blir det en bild uppdatering.


Några nya Promarker-pennor

Ett kort som jag startade på i juni men som nu har kommit vidare till detta stadie. Det är inte färdigt ännu. Har en idé om att det ska bli min morfars grattiskort på hans 85 årsdag men jag har inte bestämt mig ännu.

Ett grattiskort där jag testat att embossa. Lärde mig då att man ska embossa INNAN man sätter på mer på kortet. Har också använt häftapparaten för fastsättningen. Har köpt färgade klammor. Finns billiga på Clas Ohlsson.

Det bästa som finns (enligt mig) för rengöring av stämplar. ME LOVE!!!


Ännu fler Promerker-pennor. En helt ny värld har nu öppnat sig och jag älskar att sitta och bara färglägga stämpelmotiv.

Håller på och gör ett kort just nu men det äär inte klart ännu. Lägger upp det senare.

Kimsan

Kommentarer
Postat av: lene

Hejsan.

Va kul att du tittade in! Ska kolla runt i din blogg och se vad du håller på med!

Välkommen tillbaka!

Kram lene

2009-09-03 @ 19:38:00
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0