Nu när rummet är klart.....

......borde jag har massor av tid att pyssla. Så är dock inte fallet. passade på att fylla år igår och drog ner till Vingåker. Där hittade jag mitt nya projekt som ska vara i pysselrummet. EN STOL!! Har börjat skrapa den sedan ska den målas.

Här kommer lite bilder som jag missat att lägga in

Pysseldag hos familjen Larssons

Framsida. Jag har stämplat order "bebis" med vitt. Tyvärr syns det inte så bra på bilden.

Framsida

Insida

Födelsedagspresent från sambos barn


Shopping på Panduros 70% rea!!

Mina nya Magnolia stämplar. Tyvärr blev bilden lite rumphuggen

Shopping från www.stampelstudion.se

Så här såg Pysselrummet ut INNAN:

Snygg vägg? NOT!


Det OTROLIGT vackra taket. Vem målar/laserar i denna färg????

Så här ser Pysselrummet ut NU:

Som ni ser är allt inte riktigt klart ännu. Fondvägg i gammelrosa och övriga väggar i ljusgrått. Har klistrat dit en blomranka för att få mer liv i tapeten. Kommer att ge mig på fler projekt för att öka "livsgnistan" på väggarna.

Här står allt pysselmateriel i en salig röra och väntar på att skrivbordet ska sättas upp. Vi kommer fästa den ena sidan i väggen och den andra sidan får ligga på bocken som syns på bilden.

Kimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0