Bilder




Som jag skrev för några dagar sedan så var jag på ÖB och titta vad jag hittade. De två första bilderna visar vad som var i ett paket. Jag tror att de tog 19kr eller något liknande. Jag har redan använt en hel del. Det går bra att ta delar av papper som egentligen är tänkta att vara helsidor. Ibland blir det lite trixande MEN det viktigaste är nästan att tänka på att man ska spara så att de går att använda resterna.

Bild 3 visar förklistrade bårder, de var finare i verkligheten, stickers med blommor (tror att de kan bli störtsköna om man använder de som 3D-bilder) samt lite 3D-bilder (bröllop eller kanske bara fest).

Jag var nöjd och framförallt blev jag inte ruinerad.

Kimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0