Pysselväder de luxe

Ute lyser solen med sin frånvaro så vad vore väl bättre väder att pyssla i! Men jag har ingen inspiration alls.

Gjorde födelsedagskort till sambos barn, som snart fyller år, igår. Eller rättare sagt, jag tog två färdiga kort som inte ännu fått någon text och satte text på dem. Inte så extremt avancerat men men det blev helt okej. Lägger ut dem när de fyllt år.

Bröllopskortet blev mycket uppskattat. Dock fick jag inte se reaktionen personligen då det var ett litet bröllop med bara de allra närmaste men jag fick ett vidarebefodrat sms.

Ska försöka ta tag i ett kort till min far som fyller år här i juli. Vet inte riktigt vad men det blir väl något :)

Min kollega M och jag sa sätta oss och pyssla någon dag, när hennes sambo har semester. Det är alltid lika roligt att vara där. Fast jag sitter mest och gapar över alla hennes olika saker. Det är som att komma till pysselhimmelen!!! Ska kolla om hon inte har några blommor att sälja till mig. Jag har blombrist!!!

Sedan ska jag nog pyssla med N här i veckan. Ska bara hitta en dag som passar oss båda. Alltid lika kul att komma dit och inspireras av andra.

Kimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0