nu har det hänt något!


Shoppingrundan i lördags resulterade i detta. En hel del olika sorters & färger kartong. Några "gör-egna-kort"-saker, papper på Panduro eftersom de hade 30% rabatt. Inhandlade också en ny sax & en syl.


Vi var bjudna på kalas i söndags och då passade jag på att "piffa" ett kort till födelsedagsbarnet. Tyvärr fick jag aldrig höra vad hon tyckte om det :(

I helgen vart det flera olika kort. Blommorna är från PY Hobby & Stämpelgården. Bokstäverna och klistermärkena är köpta på Panduro.

Ännu ett grattiskort. Gillar färgerna skarpt!

En kollega frågade mig om jag kunde göra ett "midsommarkort" så jag började spåna på hur det kunde se ut. Tycker att detta blev riktigt somrigt. Pappret har jag köpt på Tradera, blommorna kommer från PYHobby, flickan är urklippt ur ett papper från Panduro. Bokstäverna är stansade i QK-tången, typsnitt Zoe.

Ett riktigt rosa kort som från början var totalt misslyckat eftersom jag försökte göra något kul med kanterna. Det slutade med att jag skar bort "försöket". Blingade lite! Pappret inköpt på Tradera, blommorna kommer från något "gör-det-själv"-kit från Tiimari. Bokstäverna är från "Sex and the city"-paketet på magdas scrapbooking.

Ett försök att göra något nytt. Blomman från Creative club-paketet, brads från PYHobby. Kanin från Tiimari.
Jag ville göra något helt nytt men det blev inte som jag tänkt mig riktigt. Men övning ger färdighet. Kanske har du något tips!

Kimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0