ommöblering och sortering

Dagens pysselaktivitet har varit att sortera papper och lägga in dem i de fack i pappersmappen som de ska vara i. Det tog ett tag men det blev bra. Det fick mig också att inse att jag inte är i behov av mer papper :) .


Här är min nya familjemedlem med namnet Buster. Funkar prima ballerina!!

Samtidigt som jag skickade efter passade jag på att köpa hem lite nya stämpeldynor, julpapper, cardstock samt stickers.

På Korthuset igår blev det deras julpaket samt en påse med guld och silverpapper. Nu ska här göras julkort :)

På Panduro blev det ytterligare en pappersmapp, en limpenna, dubbelhäftande tejp supersmal samt ett klippark.

Ska kanske gå ner i källaren och pyssla för här på ovanvåningen är det grotesktvarmt just nu.

Kimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0