en hel helg utan pyssel

Nu har hela helgen gått och jag har bara tillbringat en kort stund i pysselrummet :(

Men jag har varit på loppis och sålt av en massa saker som jag hoppas glädjer någon annan nu :)

Igår när jag var nere i pysslet så satt jag mest och klippte ut stämpelmotiv som jag färglagt. Jag gör alltid en test med en ny stämpel och dessa bilder har blivit liggande i en hög under lång tid MEN igår fick jag ordning på en hel del och det känns skönt.

Tyvärr är intresset för mina stämplar på Tradera inte speciellt stort men men....... Ska lägga ut ett felköpt alfabet i veckan. Helt nytt!!! Sen ska jag kolla med E om hon fortfarande vill köpa mitt QK alfabet. Ska också göra mig av med mitt QK Vixen, använder det inte så jag tycker det är bättre att någon annan kan använda det :)

VILL HA QK'S DIESEL!!!!!!!!!! Jag bara älskar det :)

Kimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0