Inget pyssel men en massa bilder


En ny julgransstämpel som är färglagd med promarkers, lite stickels på de röda kulorna och 3D-lack på snören & stjärna. Bokstäverna är thickers i filt.

Fick en beställning på ett kort till en 15-åring. Eftersom beställningen kom kvällen före levernas så tog jag ett kort jag gjort innan och satte dit 15 (utsansat med QK's DIESEL GRANDE)

Satte dit namn (DIESEL) samt en filur.

Stundande halloween. Detta kort fick en kollega till mig.

insidan på kortet

Till en annan kollega

insidan på kortet ovan.

Det var allt för denna gång.

På lördag drar jag & E på pysselträff och jag hoppas att jag har en del att visa efter den dagen.

Kimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0