Anmälan är gjord

Idag har jag anmält mig till en scrapmara här i Västerås i slutet av oktober. Ser fram emot att pyssla i 10 timmar i streck.
Här kommer några bilder från pysseltider som varit:


Detta kort är gjort till en väldigt speciell person som hjälper mig mycket just nu.


Nya stämpelmotiv (urdålig bild tyvärr)

Ännu några nya stämpelmotiv


Magnoliastämpeln är ny för mig men jag föll för den bland många av mina magnoliastämplar. Blommorna har jag dekorerat med glitterlim så det blev lite bling & färg. Stämpelmotivet är färglagt med Promarker-pennor.

Ett beställningskort. Detta är framsidan

 
Insidan av kortet ovan.

Detta kort fort till min allra bästa vän i livet. Anna och jag har gjort så otroligt mycket tillsammans. Vi har gått i samma klass i 9 år och på gymnasiet levde vi det otroligt roliga livet!!!

Kimsan


Kommentarer
Postat av: Katarina

Korten du gör är fina som alltid! :) Vi kan ju ta och ses någon helgdag framöver. Lördag eller Söndag pasar perfekt för mig :)! Kramar Lillsyrran

2009-09-06 @ 17:46:34
Postat av: Susanne

Hej Kim!



Det stämmer att det är jag. Vad kul att se att du också är fast i papperspysslet, det hade jag ingen aning om. Vad fina kort du gör! Jag pysslade iofs inte när jag bodde i Västerås heller, usch vad tiden går fort. Läste om scrapmaran i Västerås som du anmält dig till, när är den?

2009-09-07 @ 07:12:49
URL: http://susny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0