Bort med gammalt och in med nytt

Efter att ha samlat på sig alldeles för mycket och i vissa fall ändrat inrikting så har jag idag börjat lägga ut pysselsaker på Tradera. Min önskan är att någon annan ska kunna få njuta av sakerna istället för att de ligger i mina lådor och skräpar.
Jag har inte för avsikt att ha massor av saker utan saker som jag använder just nu. Om jag om några år vill ha ett clearstamp-alfabete så får jag väl köpa ett då. Förövrigt har jag ett som jag använt & 2 som jag inte ens provat (dessa två ska nu säljas).

Har också två QK alfabet som jag inte använder men eventuellt är ett sålt.

Jag sucktar nu efter QK's DIESEL VILL HA!!!!!!!!!

Ska fortsätta att lägga ut saker imorgon. En del papper, band & blommor och massor av Fiskars clearstamps (som jag aldrig använt)

Ha en skön kväll, själv ska jag ner i pysselrummet

Kimsan

Kommentarer
Postat av: Karin / essmo

Hej, jag köpte det rosa dymodanet från USA, hör egentligen till "around the block" -maskinen. Kanske finns i Sverige att få tag i,men jag vet inte var. . .

2009-09-13 @ 14:07:46
URL: http://essmos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0