Färglagt

I bland när jag bara känner för att pyssla men inte har något speciellt som ska göras så brukar jag sätta mig och färglägga stämpelmotiv. I bland använder jag dem sedan till något kort eller så blir de bara liggande. Har massor av motiv som bara ligger och väntar på att användas eller rent av kastas bort.
Denna gång blev det en tuff Edwin (Magnolia), en baby (Magnolia) Någon som har den stämpeln och vill sälja den???, en månadsstämpel från Kortmakaren (tror jag) och så apan Otto min nya favorit.
Kimsan

Kommentarer
Postat av: Molly

jag hjälper dig gärna med blogspot :) har du ett konto? :) kram

2010-01-28 @ 22:09:19
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0