Lite nya papper och blommor gav inspiration

Fick hem lite saker från PYHobby för ett tag sedan och det väckte pysselgnistan i mig.
Ett riktigt prinsesskort till någon liten tjej som fyller år eller så. Ska nog blinga kortet lite när det är bestämt var det ska.
Jag är bjuden på bröllop den 19 juni i Stockholm ( inte till kronprinsessans :) ) och vill då givetvis komma med ett litet kort.
Det är min syssling som ska gifta sig.
Pappret kommer från PYHobby
Stämpeln är en av Magnolias underbara bröllopsstämplar.
Gjorde en bukett av rosknoppar till Tilda (hoppas att de sitter kvar)
Kimsan

Kommentarer
Postat av: Nutte

Söta kort! Alla prinsessor skulle bli glada över ett sådant kort. Alla vi andra oxå!!!

Gillar "wedding"-pappret med de milda färgerna.

Två fina kort med andra ord!

2010-06-09 @ 08:15:25
URL: http://nuttespyssel.blogspot.com
Postat av: lene

Hejsan.

Vilka fina kort du gjort! du har varit flittig ser jag. Skulle behöva lite av den varan!

Kram lene

2010-06-09 @ 20:09:06
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0